Na Odbor kultury přijmeme koordinátora spolupráce se zaměřením na PR a veřejný prostor
Baví vás marketing, nebojíte se produkce a zajímá vás veřejný prostor? Přidejte se do našeho týmu Odboru kultury! Momentálně hledáme novou kolegyni či kolegu, která/ý bude zajišťovat propagaci odboru, přípravu brněnského kulturního fóra a bude spolupracovat na tvorbě, koordinaci, naplňování i evaluaci brněnské kulturní strategie, a to hlavně u aktivit spojených s veřejným prostorem a objekty drobné architektury. Hlásit se můžete nejpozději do 13. 7. 2024.
Co tedy budete dělat?
Místo koordinátora spolupráce je součástí Oddělení koncepce a rozvoje Odboru kultury Magistrátu města Brna, které má mimo jiné na starosti tvorbu a naplňování Strategie kultury a kreativních odvětví. Budete tak spolupracovat na tvorbě, koordinaci, naplňování a vyhodnocování platné Strategie kultury a kreativních odvětví a jejích akčních plánů a také informovat a zapojovat kulturní veřejnost do přípravy a realizace této strategie. Dále se koordinátor spolupráce podílí i na zajištění fungování tzv. Brněnského kulturního fóra.
Tvůrčí schopnosti pak může uplatnit například při propagaci činnosti odboru, která spočívá v administraci sociálních sítí a webových stránek kultura.brno.cz, socharske.brno.cz, plugandplay.brno.cz. Koordinátor také připravuje podklady pro tiskové zprávy v oblasti kultury a zajišťuje vydávání newsletteru Odboru kultury MMB. V rámci mezinárodní spolupráce budete potřebovat angličtinu minimálně na úrovni B1.
Aktivity Odboru kultury MMB naleznete na https://kultura.brno.cz/.
Práce u nás může být výzvou a není zadarmo, ale je rozhodně pestrá a nebudete se nudit, jedná se o kreativní pracovní náplň. Navíc je zde příležitost rozšířit si obzory. 😉
Kdo vám řekne víc?
Mgr. Veronika Majíčková, vedoucí Oddělení koncepce a rozvoje Odboru kultury, tel. 542 172 073, majickova.veronika@brno.cz
Mgr. Kateřina Vorlíčková, vedoucí Odboru kultury, tel. č. 542 172 077, vorlickova.katerina@brno.cz
A co za to? Jaké jsou platové podmínky?
10. platová třída – platový tarif dle započitatelné praxe, osobní příplatek, odměny
Nabízíme i řadu benefitů jako:
-
možnost trvalého vzdělávání – podpora profesního i osobního rozvoje (vstupní vzdělávání, adaptační příprava a návazná školení, semináře, kurzy, konference),
-
výbornou dostupnost – pracoviště v centru Brna,
-
příležitost podílet se na rozvoji kultury ve městě Brně,
-
prostor pro vlastní iniciativu – budete přicházet s novými podněty a spoluvytvářet si svoji pracovní agendu,
-
5 týdnů dovolené,
-
4 dny indispozičního volna (sick days),
-
pružnou pracovní dobu,
-
umístění dítěte v dětské skupině (zařízení jesličkového typu pro děti od 1 do 4 let),
-
závodní stravování,
-
a další zajímavé zaměstnanecké výhody dle Kolektivní smlouvy (např. příspěvek na rekreaci, popř. na penzijní připojištění nebo životní pojištění, příspěvek na rekreaci dítěte, příspěvek na zdravotní péči, příspěvek na ošatné, odměna dárcům krve, odměna při životním výročí, jazykové kurzy).
Kdy můžete nastoupit?
Nástup je možný od 1. 9. 2024, případně dle dohody.
Práce je vypsaná na dobu určitou, ale po roce je možnost pracovní poměr prodloužit na dobu neurčitou.
A co chceme, abyste uměli? Kvalifikační předpoklady a požadavky:
-
vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu,
-
znalost anglického jazyka alespoň na úrovni B1,
-
velmi dobrá znalost českého jazyka, velmi dobrý písemný projev a komunikační schopnosti,
-
schopnost jednat s lidmi, samostatnost, odpovědnost, pečlivost, spolehlivost, flexibilita, vytrvalost
a psychická odolnost, ochota se dále vzdělávat,
-
znalost práce na PC – Word, Excel, Outlook, PowerPoint, event. Další,
-
znalost sociální sítě Facebook včetně Business Manager a Meta Business Suite.
Výhodou dále může být:
-
znalost redakčního systému Wordpress, znalost marketingové platformy ecomail.cz, Google Analytics, znalost programu Canva, Adobe, YouTube,
-
znalost střihu a titulkování videa,
-
znalost projektového řízení / aktivní zkušenost s přípravou a řízením projektů,
-
základy práce s fotografií, videem, copywritingem a grafikou,
-
orientace v oblasti strategického plánování, kulturní politice měst, regionů a států,
-
orientace ve strategických dokumentech města Brna v oblasti kultury,
-
praktické zkušenosti s tvorbou strategických dokumentů,
-
orientace v brněnském kulturním prostředí a všeobecný kulturní přehled,
-
znalost brněnského veřejného prostoru a projektů s ním spojených (např. Sochy v ulicích, Plug & Play aj.),
-
komunikativní znalost dalšího světového jazyka.
Další podrobnosti a náležitosti podání přihlášky do výběrového řízení najdete ZDE.
Těšíme se na vás! 😊