Na Odbor kultury přijmeme specialistku/specialistu kulturních analýz a evaluace
Baví vás práce s daty a máte rádi kulturu? Přidejte se do našeho týmu Odboru kultury! Hledáme novou kolegyni či kolegu, která/ý bude zajišťovat a zpracovávat výzkumy a analýzy v oblasti kultury při přípravě strategických, koncepčních a analytických dokumentů. Hlásit se můžete nejpozději do 13. ledna 2025.
A co specialista kulturních analýz a evaluace dělá?
Místo je součástí Oddělení koncepce a rozvoje Odboru kultury Magistrátu města Brna, které má mimo jiné na starosti tvorbu a naplňování Strategie kultury a kreativních odvětví. Datový analytik pak zajišťuje zpracování výzkumů a analýz oblasti kultury při přípravě strategických, koncepčních a analytických dokumentů města Brna. Samostatně nastavuje systém vyhodnocování kulturní politiky města, tedy nastavuje a sleduje indikátory plnění koncepčních dokumentů, zajišťuje rešerše či analýzy a další sběr a vyhodnocování dat v oblasti kultury. Sleduje aktuální stav, vývoj a trendy v oblasti evaluace kulturní politiky v Česku i v zahraničí a získané poznatky aplikuje v činnosti oddělení koncepce a rozvoje.
Tvůrčí schopnosti pak může uplatnit například při tvorbě nových koncepčních dokumentů či inovativních řešení aktivit spojených s kulturní politikou města. Spolupracuje také na aktualizaci a tvorbě mapových aplikací v oblasti kultury. V rámci mezinárodní spolupráce v oblasti sběru a zpracování dat v kultuře a evaluace strategických dokumentů potřebuje i angličtinu minimálně na úrovni B1.
Práce u nás může být výzvou, ale je rozhodně pestrá a nebudete se nudit, jedná se o kreativní pracovní náplň plnou zajímavých projektů. Navíc je zde příležitost rozšířit si obzory. Práce je vhodná i pro absolventy, rádi je všechno naučíme. Důležité je znát excel, se kterým v rámci dat pracujeme nejčastěji. 😉
Kdo vám řekne víc?
Mgr. Veronika Majíčková, vedoucí Oddělení koncepce a rozvoje Odboru kultury, tel. 542 172 073, majickova.veronika@brno.cz
Mgr. Kateřina Vorlíčková, vedoucí Odboru kultury, tel. č. 542 172 077, vorlickova.katerina@brno.cz
A co za to? Jaké jsou platové podmínky?
10. platová třída – platový tarif dle započitatelné praxe, osobní příplatek, odměny
Nabízíme i řadu benefitů jako:
- zázemí stabilního a perspektivního zaměstnavatele,
- 5 týdnů dovolené,
- možnost výkonu práce z domova (home office),
- 4 dny indispozičního volna (sick days),
- pružnou pracovní dobu,
- závodní stravování,
- příspěvek na roční šalinkartu 3 000,- Kč,
- výbornou dostupnost pracoviště veřejnou dopravou,
- možnost trvalého vzdělávání – podpora profesního i osobního rozvoje (vstupní vzdělávání, školení a semináře k udržení a prohloubení kvalifikace),
- možnost konzultovat osobní i pracovní problémy v rámci pracovní doby s psychologem MMB,
- umístění dítěte v dětské skupině (zařízení jesličkového typu pro děti od 1 do 4 let),
- a další zajímavé zaměstnanecké výhody dle kolektivní smlouvy (např. příspěvek na rekreaci, popř. penzijní připojištění nebo životní pojištění, příspěvek na rekreaci dítěte, příspěvek na zdravotní péči, ošatné, odměna dárcům krve, odměna při životním výročí, jazykové kurzy).
Kdy můžete nastoupit?
Nástup je možný hned po výběrovém řízení v lednu 2025, příp. dle dohody.
A co chceme, abyste uměli? Kvalifikační předpoklady a požadavky:
- vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání,
- znalost angličtiny slovem a písmem min. na úrovni B1,
- schopnost jednat s lidmi, samostatnost, odpovědnost, pečlivost, spolehlivost, flexibilita, vytrvalost
a psychická odolnost, ochota se dále vzdělávat, - uživatelská znalost práce na PC – Word, Internet a pokročilejší znalost Excel (kontingenční tabulky, filtry, index etc.).
Výhodou dále může být:
- předchozí zkušenosti a praxe se získáváním dat a zpracováváním dat, tvorbou analýz a zpracováváním projektů nebo koncepčních dokumentů v oblasti kultury,
- vysokoškolské vzdělání v oboru informačního vzdělávání a knihovnictví či regionálního rozvoje,
- znalost statistického softwaru, Power BI / Tableau software, GIS, Datawrapper, OpenRefine, editor power query etc.,
- znalost práce s databázemi,
- znalost práce s otevřenými daty a brněnského datového portálu,
- orientace v strategických dokumentech města Brna v oblasti kultury,
- komunikativní znalost dalšího světového jazyka,
- znalost projektového řízení / aktivní zkušenost s přípravou a řízením projektů,
- orientace v oblasti strategického plánování, kulturní politice měst, regionů a států,
- praktické zkušenosti s tvorbou strategických dokumentů,
- orientace v brněnském kulturním prostředí a všeobecný kulturní přehled.
Další podrobnosti a náležitosti podání přihlášky do výběrového řízení najdete ZDE.
Těšíme se na vás! 😊