Hledáme manažera/ku komunikace k projektu Brno 2028
Evropské hlavní město kultury (EHMK) je projektem Evropské unie. Jeho posláním je sblížit evropské občany, vytvořit silnější pocit evropské sounáležitosti a podpořit kulturní život. Je to vysoce prestižní akce, která může zviditelnit město Brno v mezinárodním měřítku.
Přípravu kandidatury budou zajišťovat ve spolupráci Odbor kultury MMB a TIC BRNO, p.o. Do týmu, který vznikne pod TICem, hledáme manažera/ku komunikace, se zájmem a přehledem v oblasti kultury, s nadšením pro kulturu a Brno a s širokým záběrem zkušeností s termínem nástupu ihned, případně dle dohody.
Popis práce
– Příprava a spoluutváření marketingové tváře projektu Brno 2028: Evropské hlavní město kultury
– Zpracování marketingového plánu a realizace marketingové komunikace projektu
– Kreativní spolupráce se zbytkem týmu (zejména umělecký ředitel, projektový manažer, umělečtí koordinátoři)
– Spolupráce s externími marketingovými specialisty a dodavatelskými firmami
– Vytvoření komunikačních kanálů dle vlastního plánu a jejich správa – nově bude vznikat web, profily na sociálních sítích, tiskoviny a další propagační materiály projektu
– Zpracování nejrůznějších textů od tiskových zpráv po příspěvků na sociální sítě
– Komunikace s médii a novináři
Co chceme?
– Vysokoškolské/středoškolské vzdělání ideálně marketingového nebo kulturního zaměření
– Alespoň 3 roky praktických zkušeností v oblasti marketingu a propagace
– Aktuální znalost nástrojů online a offline marketingu a schopnost je plně využívat
– Zkušenosti s marketingovými nástroji (Bussines Manager, Google Ads…), orientace v základních pojmech jako PPC, SEO, CTR…
– Znalost prostředí města – kulturní instituce, neziskové organizace, hlavní festivaly a akce
– Výhodou je základní znalost grafiky, HTML nebo schopnost čtení dat z Google Analytics a jiných analytických nástrojů
– Čeština, angličtina (alespoň B2 slovem i písmem), další jazyky výhodou
– Proaktivní a systematický přístup
– Dobrý time management a důslednost v určování priorit
Co za to?
– Práce na plný úvazek (možná dohoda na nižším úvazku pro rok 2021), pracovní smlouva na 1 rok s možností prodloužení, benefity: ročně 5 týdnů dovolené, stravenky, sickdays, flexibilní pracovní doba, home office.
– Odpovídající platové ohodnocení podle zkušeností (platová třída 12 – základní platový tarif od 24 770 Kč do 36 470 Kč Kč dle započitatelné praxe + osobní příplatek)
– Možnost podílet se na dynamickém a unikátním projektu
– Aktivní spolupracující tým s kvalitním zázemím na Odboru kultury MMB a TIC BRNO
– Podpora ze strany města Brna
– Výměna a sdílení zkušeností s mezinárodními partnery
Napište nám motivační dopis o tom, proč byste na této pozici měl/a být právě vy. Zpracujte stručný návrh strategie komunikace projektu kandidatury pro rok 2021-2022 s cílem aktivizace kulturní veřejnosti Brna a šíření pozitivního vědomí projektu a jeho benefitů pro město Brno. Přiložte svůj životopis, portfolio, nebo cokoliv jiného, čím se nám chcete představit. Všechny podklady zašlete nejpozději do 10. 10. 2021 (včetně) na email ok@brno.cz. Vybrané uchazeče pozveme na osobní pohovor během října.
Dotazy vám zodpoví MgA. Kateřina Rundová na emailu rundova.katerina@brno.cz nebo tel. 542 172 502.
Doporučujeme prostudovat kandidatury ostatních měst v ČR i zahraničí.