Hledáme nového kolegu či kolegyni pro veřejnosprávní kontrolu!
Chcete si rozšířit obzory a vidět do činnosti kulturních organizací a tvůrců? Neděsí vás slovo kontrola? Přidejte se do našeho týmu Odboru kultury! Nová kolegyně či nový kolega bude provádět zejména kontroly příjemců dotací v kultuře a v našich kulturních organizacích. Hlásit se můžete nejpozději do 26. listopadu 2024.
A co tedy reálně takový Ekonom analytik na kultuře dělá?
Čeká vás především veřejnosprávní kontrola v kulturních příspěvkových organizacích města Brna (Národní divadlo Brno, Městské divadlo Brno, Centrum experimentálního divadla, Divadlo Radost, Filharmonie Brno, Muzeum města Brna, TIC BRNO, Dům umění města Brna a Knihovna Jiřího Mahena) či kontrola příjemců dotací v oblasti kultury. Nejde přitom jen o hory dokladů, ale součástí práce je i komunikace s kontrolovanými subjekty. Práce u nás může být výzvou a není zadarmo, ale je rozhodně pestrá a nebudete se nudit. Navíc jde o příležitost k rozšíření si obzorů o tom, jak funguje brněnská kulturní scéna!
Kdo vám řekne víc?
Ing. Lenka Gregrová, vedoucí Oddělení veřejnosprávní kontroly Odboru kultury, tel. 542 172 066, gregrova.lenka@brno.cz
Mgr. Kateřina Vorlíčková, vedoucí Odboru kultury, tel. č. 542 172 077, vorlickova.katerina@brno.cz
A co za to? Jaké jsou platové podmínky?
9. platová třída – platový tarif dle započitatelné praxe, osobní příplatek, odměny
Nabízíme ale i řadu benefitů. Očekávat můžete:
- pružnou pracovní dobu,
- možnost vykonávat práci z domu (home office) – 3 dny v měsíci,
- příspěvek na roční šalinkartu,
- 5 týdnů dovolené,
- 4 dny indispozičního volna (sick days),
- podporu profesního i osobního rozvoje (odborná školení a kurzy hrazené zaměstnavatelem, vstupní vzdělávání, adaptační příprava a návazná školení),
- zázemí stabilního a perspektivního zaměstnavatele,
- jazykové kurzy s bohatým výběrem jazyků,
- další zajímavé zaměstnanecké výhody, např. možnost stravování v jídelně, příspěvek na dovolenou nebo finanční příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění, na zdravotní péči, ošatné.
Kdy můžete nastoupit?
Nástup je možný od 1. ledna 2025.
A co chceme, abyste uměli? Kvalifikační předpoklady a požadavky:
- vyšší odborné nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou,
- orientace v právních předpisech souvisejících s kontrolní činností, zejména:
- zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví,
- zákon č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů,
- zákon č. 255/2012 Sb., o kontrole (kontrolní řád),
- zákon č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů + zejm. vyhl. č. 412/2021 Sb. o rozpočtové skladbě,
- zákon č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů,
- znalost práce na PC – Word, Excel, PowerPoint,
- psychická odolnost, samostatnost, pečlivost, velmi dobrý písemný projev.
Výhodou dále může být:
- vzdělání ekonomického směru,
- zkouška zvláštní odborné způsobilosti při finančním hospodaření územních samosprávných celků (povinnost složit zkoušku v termínu do 18 měsíců od začátku pracovního poměru),
- ekonomická či kontrolní praxe,
- praxe s účetnictvím v neziskových organizacích.
Další podrobnosti a náležitosti podání přihlášky do výběrového řízení najdete ZDE.
Těšíme se na vás! 😊